Tester Uniwersalny zaworu EGR

Tester uniwersalny TU1 przeznaczony jest do sprawdzania poprawności działania czujników i mechanizmów wykonawczych stosowanych w pojazdach samochodowych.

Tester umożliwia:
  • zasilenie napięciem stabilizowanym 5.0 V / DC – 1.0 A
  • zasilenie napięciem stabilizowanym 12.0 V / DC – 10.0 A
  • zasilenie napięciem stabilizowanym 24.0 V / DC – 5.0 A
  • odczyt sygnału analogowego w zakresie 0.0 – 5.0 V
  • odczyt sygnału cyfrowego – zmienna częstotliwość 0.5 – 20.0 kHz
  • odczyt sygnału cyfrowego - zmienny współczynnik PWM 0.0 – 100.0 %
  • wysterowanie silników krokowych stosowanych w pojazdach jako regulatory biegu jałowego
  • odczyt ciśnienia i podciśnienia w zakresie 0.0 – 1.4 bar
  • wydanie sygnału sterującego współczynnikiem PWM w zakresie 0.0 – 100.0 % i skokowej zmianie częstotliwości w zakresie 12 – 400 Hz
  • sterowanie ciśnieniem i podciśnieniem siłowników pneumatycznych w zakresie 0.4 (podciśnienie) – 1.4 bar (ciśnienie)
  • obciążenie wyjść sygnałowych czujników w trybie Pull – Up / Pull – Down
  • przekazanie sygnałów na wyjścia oscyloskopowe


Dzięki temu możliwe jest:
  • wysterowanie zaworów EGR sterowanych pneumatycznie
  • wysterowanie zaworów EGR sterowanych elektrycznie
  • wysterowanie przepustnic powietrza sterowanych elektrycznie
  • wysterowanie siłowników pneumatycznych sterujących przepustnicami, turbosprężarkami, klapami kolektorów ssących i chłodnic spalin EGR
  • sterowanie przemiennikami ciśnienia układów EGR i turbosprężarek
  • sterowanie silnikami prądy stałego
  • sterowanie zaworami pneumatycznymi i hydraulicznymi
  • sterowanie silnikami krokowymi
  • sprawdzenie potencjometrów położenia ( zawory EGR, pedały gazu, sygnały przepływomierzy powietrza, przepustnice)
  • sprawdzenie MAP - sensorów