Tester Uniwersalny zaworu EGR
Tester uniwersalny TU1 przeznaczony jest do sprawdzania poprawności działania czujników i mechanizmów wykonawczych stosowanych w pojazdach samochodowych.
Tester umożliwia:
- zasilenie napięciem stabilizowanym 5.0 V / DC – 1.0 A
- zasilenie napięciem stabilizowanym 12.0 V / DC – 10.0 A
- zasilenie napięciem stabilizowanym 24.0 V / DC – 5.0 A
- odczyt sygnału analogowego w zakresie 0.0 – 5.0 V
- odczyt sygnału cyfrowego – zmienna częstotliwość 0.5 – 20.0 kHz
- odczyt sygnału cyfrowego - zmienny współczynnik PWM 0.0 – 100.0 %
- wysterowanie silników krokowych stosowanych w pojazdach jako regulatory biegu jałowego
- odczyt ciśnienia i podciśnienia w zakresie 0.0 – 1.4 bar
- wydanie sygnału sterującego współczynnikiem PWM w zakresie 0.0 – 100.0 % i skokowej zmianie częstotliwości w zakresie 12 – 400 Hz
- sterowanie ciśnieniem i podciśnieniem siłowników pneumatycznych w zakresie 0.4 (podciśnienie) – 1.4 bar (ciśnienie)
- obciążenie wyjść sygnałowych czujników w trybie Pull – Up / Pull – Down
- przekazanie sygnałów na wyjścia oscyloskopowe
Dzięki temu możliwe jest:
- wysterowanie zaworów EGR sterowanych pneumatycznie
- wysterowanie zaworów EGR sterowanych elektrycznie
- wysterowanie przepustnic powietrza sterowanych elektrycznie
- wysterowanie siłowników pneumatycznych sterujących przepustnicami, turbosprężarkami, klapami kolektorów ssących i chłodnic spalin EGR
- sterowanie przemiennikami ciśnienia układów EGR i turbosprężarek
- sterowanie silnikami prądy stałego
- sterowanie zaworami pneumatycznymi i hydraulicznymi
- sterowanie silnikami krokowymi
- sprawdzenie potencjometrów położenia ( zawory EGR, pedały gazu, sygnały przepływomierzy powietrza, przepustnice)
- sprawdzenie MAP - sensorów