Toggle navigation
Start
Oferta
Stanowiska testowania Diesel
Stanowisko testowania wtryskiwaczy STW-1A
Stanowisko testowania pomp i wtryskiwaczy
Stanowisko testowania turbosprężarek
Testery Diesela
Tester pomp paliwa - Common Rail
Tester pomp wtryskowych - silników ZS
Tester pompowtryskiwaczy
Tester wtryskiwaczy paliwa - Common Rail
Stanowiska testowania Benzyna
Stanowisko Testowania Alternatorów i Rozruszników
Stanowisko testowania pomp paliwa
Stanowisko testowania sond lambda
Stanowisko Testowania Przepływomierzy
Tester Uniwersalny zaworu EGR
Tester Pomp Wysokiego Ciśnienia FSI
Stanowisko Testowania Rozruszników
Stanowisko Testowania Rozruszników pod obciążeniem
Testery Diagnostyczne
Tester mechanizmów wykonawczych
Tester regulatorów napięcia alternatora 12/24V
Przystawka PWM/COM regulatorów napięcia
Zgłoszenie urządzenia do serwisu
Our offer
Common Rail Injector Testing Bench STW-1A
Common Rail and TDI Pumps Injector Testing Bench STPiW-3
Alternator Testing Stand STA-2
O firmie
Referencje
Szkolenia
Allegro
Kontakt
Start
Tester wtryskiwaczy paliwa - Common Rail
Oferta
Stanowiska testowania Diesel
Testery mierniki Diesel
Stanowiska testowania Benzyna
Testery Diagnostyczne
Testery, mierniki DIESEL
Miernik ciśnienia paliwa systemu CR
Tester mechanizmów wykonawczych
Tester pomp paliwa CR
Tester pomp wtryskowych - silników ZS
Tester pompowtryskiwaczy
Tester wtryskiwaczy paliwa CR
Tester wtryskiwaczy paliwa - Common Rail
Tester przeznaczony jest do testowana wtryskiwaczy używanych w systemie Common Rail.
Przykłady zastosowań:
testowanie wydajności i sprawności, określenie wad i uszkodzeń,
porównywanie parametrów różnych wtryskiwaczy,
demonstracja pracy wtryskiwaczy.
Parametry techniczne:
czas otwarcia wtryskiwacza: 200 ÷2000 ms z krokiem co 10 ms,
częstotliwość otwierania wtryskiwacza: 1 ÷50 Hz z krokiem co 1 Hz, (max 200 Hz przy pracy jednego wtryskiwacza)
nastawa liczby zliczanych impulsów: 1 ÷10000 z krokiem co 1
sterowanie urządzenia zewnętrznego styk przełączany przekaźnika, max 10 A, 250 V.
Funkcje testera:
sterowanie wtryskiwaczy elektromagnetycznych i piezoelektrycznych,
regulowany czas otwarcia,
regulowana częstotliwość załączania,
włączanie pojedynczych wtryskiwaczy lub wszystkich po kolei,
zliczanie impulsów włączenia/wyłączenia z zatrzymaniem pracy po zliczeniu zadanej liczby impulsów,
synchroniczne sterowanie zewnętrznym urządzeniem włącz/wyłącz po wystartowaniu i po zatrzymaniu,
możliwość ustawienia liczby impulsów na obrót.
Copyright © 2023 Centrum Szkolenia Motoryzacji Autoelektronika Kędzia